UPMEUPME

מכירות באינטרנט


עסק מכובד בשנת 2017 חייב חנות אינטרנטית ככלי שני למכירת המוצרים שלו. בעוד שלחנות פיזית ישנה חסרונות רבות בנושא השיווק הפרסום והתפוצה, הרי שחנות באינטרנט זמינה לכולם מכל מקום ובכל שעה

בעלי עסק שאין ברשותם חנות באיטרנט הם כנראה אנשי עסקים עם חשיבה עסקית של הדור הקודם.

בזכות האיטנרנט, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות - העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן אחד. אם לפני 20 שנים הלקוחות של כל עסק קטן ובינוני התמקדו באוכולוסיה המקומית, הרי שבשנת 2017 החשיבה הזאת נחשבת מיושנת ולא אפקטיבית. עסקים שחושבים בצורה כזאת כנראה שהשאירו את הלקוחות הרבים והבלתי נדלים שיש באינטרנט למתחרים שלהם אשר השכילו להבין מה הפוטנציאל הגלום בעסק באינטרנט.

מחירי החנויות נעים בין זול מאוד לדי יקר. מה ההבדל העיקרי בניהם? אחוזי ההמרה של הרוכשים.
בעוד שרוב האתרים מחפשים להיות חדשניים יפים ומרשימים, המטרה העיקרית בפיתוח חנות אינטרנטית הינה כיצד לגרום ללקוח, ואם רכש - לרכוש ולרכוש יותר.

לדוגמה, אם חברת בניית אתרים הקימה מערכת מאוד משוכללת של חנות וירטואלית עם עיצוב מאוד מרשים אך לא התמקדה במטרת העל של החנות - לגרום ללקוח לבצע פנייה או הזמנה, לא מן הנמע שחנות וירטואלית קטנה יותר ודלת אמצעים אך בנויה היטב כדי לגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע פעולת הזמנה באתר, תכניס יותר כסף ולקוחות לעסק.