פיתוח החנות הוא רק השלב הראשוני, כעת בניהולו מתחיל החלק הקשה והארוך להוציא לפועל בצורה הטובה ביותר את יכולות המערכת על מנת להגדיל מכירות
ניהול חנות וירטואלית בשנת 2018, מצריכה משאבים רבים, להלן חלק מהיכולות שנדרש ממנהל חנות וירטואלית:
- כתיבה שיווקית
- ידע טכני מינימלי להזנת תכנים ותמונות במערכת הניהול
- הכרת עולם הרשתות החברתיות ודרכי השיווק אצלם
- התאמת התכנים לקידום אורגני במנועי החיפוש
- יישום תובנות חווית המשתמשים
- מענה לפניית הלקוחות מהאתר (מייל, תוכנת צ'אט וכו')
- ניהול הזמנות מהאתר
ללא ספק שלמנהל החנות הוירטואלית צריכים להיות כישורים רבים על מנת להגיע עם החנות לפוטנציאל הגלום שלה ושל שוק הלקוחות שלה.
ניהול חנות מצריכה אם כך יכולות רבות ולא בטוח שייעוד עובד שלכם לצורך זה יהיה הטוב ביותר. גם מבחינת האיכות וגם מבחינת התוצאות של שיפור ההמרות.
אנחנו ב-UPME מספקים חבילת ניהול מלאה של החנות הוירטואלית הכוללת:
- התאמת מבנה האתר למנועי החיפוש ובהתאם לחוויות המשתמשים
- הזנת מוצרים לחנות
- כתיבת מאמרים שיווקיים מותאמים למנועי החיפוש
- הפקת דו"חות קידום אורגני
- הפקת דו"חות לשיפור ההמרות בחנות
- פתיחת חשבונות ברשתות החרבתיות וניהולם ב"שפה" שלהם
- ניהול הזמנות הגולשים והעברתם ללקוח או לתוכנה צד שלישית
אם אתם בעל עסק שמועניינים שמקצוענים ינהלו לכם את השיווק, המתיוג והמכירות באינטרנט - פנו אלינו ונקים עבורכם מפלצת מכירות אינטרנטית.